18 תשובות
שואל השאלה:
כדאי לך!^
באמת?
קראתי את החצי של הספר הראשון. נחמד.
רק הבנתי שבטעות החליפו ביניהן והן נראות ממש מוזר בבתי הספר מול כולן.
החלפתי ספר :))
באיזו שעה זה יצא?
אני בהלם שיצא הלכתי לקנות ביי
אנונימית
שואל השאלה:
דובון לא אכפת לי - ממש כדאי להמשיך. לא החליפו ביניהן בטעות!

zoe האינסטגרם של ההוצאה פרסם בעשר בבוקר אתמול. לחנויות זה בטח יגיע בימים הקרובים אם לא כבר הגיע

אנונימית נכון!!!
זאת אותה אנונימית דרך אגב
הזמנתי אותו היום ואני ממש מקווה שיגיע לי לפני פסח שיהיה לי מה לקרוא
אנונימית
שואל השאלה:
איזה יופי אני גם ממש רוצה!
קריאה מהנה לכולם (:
לא החליפו ביניהן בטעות..?
אבל הן לא מתאימות לבתי ספר שהן הגיעו..
שואל השאלה:
ספוילר:^
אגתה היא הטובה כי היא מתחשבת
סופי היא הרעה כי היא חושבת אך ורק על הסוף הטוב עם הנסיך שלה אז אגואיסטית ותעשה דברים רעים בשביל להשיג את זה
שואל השאלה:
אז לא החליפו בטעות אלא ככה זה היה צריך להיות
אוו--
טוב זה דיי הגיוני
זה דיי הזוי אבל איך שהיא ידעה שדווקא היא הולכת להבחר.
אני לא זוכרת באמת אבל נראלי היא לא ידעה סתם היא רצתה להיבחר
ודרך אגב..
אני קניתי את חמש וסופי די מתחשבת פה..
ודגש על דיי
שואל השאלה:
נכון היא לא ידעה שהיא הולכת להיבחר^
וכן זה הגיוני שסופי מתחשבת בחמישי כי הרי היא כן טובה והיא השתנתה
והיא לא דמות רעה נבלית.
עוד לא קניתי אותו. בלי ספויילרים חחח
שואל השאלה:
גם אני עוד לא^