14 תשובות
צריך אמונה
כל אחד והאמונה שלו
אני אישית האמנתי פעם והיום אני כבר לא מאמינה בזה
אני אישית האמנתי פעם והיום אני כבר לא מאמינה בזה
גם אני לא מבין
ככל שאני מתבגר יותר ככה אני מבין איזה סיפורים מופרכים ומעוותים יש שם. אני לא מדבר על הכל, יש דברים שאני בטוח שקרו כמו ממלכת ישראל, אבל דברים כמו שמקל הפך לנחש, אדם וחווה עם נחש מדבר ועוד מלא...
ככל שאני מתבגר יותר ככה אני מבין איזה סיפורים מופרכים ומעוותים יש שם. אני לא מדבר על הכל, יש דברים שאני בטוח שקרו כמו ממלכת ישראל, אבל דברים כמו שמקל הפך לנחש, אדם וחווה עם נחש מדבר ועוד מלא...
מתוך הבנה, שאם התנ"ך מספר על אירועים שקרו לכל עם ישראל - אז הם קרו באמת, כי העם לא יאמין שהוא עבר מה שהוא לא עבר...
תראי את כל ההוכחות והתגליות שמוצאים שתואמים לתנך
כמו תיבת נוח שנמצאה באררט, אוצרות בים סוף שהיו שייכים למצרים, כתובות בפירמידות שמספרות על יוסף, מגילות בפרס שמספרות על מרדכי ...
כמו תיבת נוח שנמצאה באררט, אוצרות בים סוף שהיו שייכים למצרים, כתובות בפירמידות שמספרות על יוסף, מגילות בפרס שמספרות על מרדכי ...
יש בו נבואות שהתממשו.
ולמקרה שתהית, לא. הוא לא נערך אי פעם מאז כתיבתו.
בערך לפני 2000 שנה כבר אמרו על הגלות והשואה
ולמקרה שתהית, לא. הוא לא נערך אי פעם מאז כתיבתו.
בערך לפני 2000 שנה כבר אמרו על הגלות והשואה
מה הבעיה אז משהו לא מסתדר לך ישר הכל שגוי?
אני מניח שלא אמרת את זה כששאלת איך העולם נוצר מהתפשטות של חומר וממה הוא נוצר
אני מניח שלא אמרת את זה כששאלת איך העולם נוצר מהתפשטות של חומר וממה הוא נוצר
תקראי סיפורים על זה יש מלא ויש גם ספרים שלמים שמעידים שכל מה שקרה נכון
ברור שכשאת רואה סיפור הזוי בתנ''ך את מתחילה לפקפק
זה אינסטינקט
אבל תחשבי שטכנית אלוהים יכול לעשות הכל
תחשבי גם שאם את מאמינה באלוהים מבחינת המסורת שהועברה מדור לדור
אז כל השאלות מהסוג הזה לא נשאלים בכלל
כי מה זה משנה שזה מופרך זה הרי וודאי קרה כי את הרי מאמינה באלוהים והוא ברא את התורה...
זה אינסטינקט
אבל תחשבי שטכנית אלוהים יכול לעשות הכל
תחשבי גם שאם את מאמינה באלוהים מבחינת המסורת שהועברה מדור לדור
אז כל השאלות מהסוג הזה לא נשאלים בכלל
כי מה זה משנה שזה מופרך זה הרי וודאי קרה כי את הרי מאמינה באלוהים והוא ברא את התורה...
אני פשוט שמתי לב שהתנך כל כך מדוייק אם באמת חוקרים אותו לעומק וכמעט הכל שכתוב שם מתקשר לימים שלנו ואפילו היה משהו על הקורונה בתנך אז לדעתי זאת ההוכחה הכי גדולה
שום דבר שמה לא סותר לא את המציאות ולא את כל המדענים של היום השאלה היא אם אתה מאמין שיש אל אחד או לא אני מאמינה בה' יתברך בגלל זה קל ואמיתי לי להאמין בתנך
אני לא מבין מה כואב לכם שאנשים מאמינים?
אני מצאתי היגיון באלוהים ובתנך אז אני מאמין בו. אתה לא מצאת, אל תאמין בו. אבל שחרר כבר.
אני מצאתי היגיון באלוהים ובתנך אז אני מאמין בו. אתה לא מצאת, אל תאמין בו. אבל שחרר כבר.
שואל השאלה:
^ תוב אחי
ממש לא כואב לי מה ישלך אני רק שואלת
ולכל אלה שכתבו שאלוהים יכול לעשות הכל איך אתם יכולים להאמין שיש כזה דבר אלוהים אני באמת לא מבינה
^ תוב אחי
ממש לא כואב לי מה ישלך אני רק שואלת
ולכל אלה שכתבו שאלוהים יכול לעשות הכל איך אתם יכולים להאמין שיש כזה דבר אלוהים אני באמת לא מבינה
אנונימית
אם הק"בה ברא אתהעולם יש מאין - מה מה בעיה בשבילו לעשו תכ לדבר?
למה להתכחש למה שראו כל אבותינו במצרים, והעבירו לנו את זה?
למה להתכחש למה שראו כל אבותינו במצרים, והעבירו לנו את זה?
באותו הנושא: