8 תשובות
הם בוכים שהם נולדים בשביל לנשום כי הבכי זה הנשימה הראשונה שלהם בגלל זה שהם לא בוכים סימן שמשהו רע קורה
אנונימית
זו הדרך שלהם לנשום
ככה הם פותחים את הראות ונושמים הם חייבים לעשות את זה, בלי זה הם ימותו
מה שנקרא לידה שקטה
מה שנקרא לידה שקטה
אני בעד בכלל לזרוק את כל התינוקות לתעלה
מה
מי אמר את זה
מה
מי אמר את זה
חכי רגע אני אשאל תינוק שרק נולד
אני אמסור להם
אע אבל גם את היית ככה
כיאלו הם יוצאים מהבטן ויש להם צינור שקשור להם לאמצע החיים והם מלאים בדם
כיאלו הם יוצאים מהבטן ויש להם צינור שקשור להם לאמצע החיים והם מלאים בדם
אנונימית
כי יותר כיף בבטן בכיף אני חוזר לשם
באותו הנושא: