35 תשובות
תרביצי לו חזרה והוא יבן:)
תחזירי לו
שואל השאלה:
מה- זה לא מצחיק
...

זה היה אלים והוא צעק עליי
אנונימית
תגני על עצמך!!
תפני למחנכת או ליועצת
תנסי בינתיים להתרחק ממנו
נסי לדבר איתם ולדבר אל הלב.
(זה תלוי למה, סתם? או כי עשית משהו חמור פשוט)
אם גם זה לא עובד..
אז פשוט תפני לרווחה.
אם הוא מכה אותך תאיימי שתדווחי לרווחה, אם זה ממשיך תדווחי..
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך...יש לי מחנך יועצת שלא פנויה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אני ואחותי דיברנו והוא ממש התעצבן
אנונימית
אם היא תאיים לרווחה הוא יכול פשוט לאיים עליה או לנתק לה הפלאפון וכו..
שואל השאלה:
כן....בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי על זה פעם עם פסיכולוג אבל לא היה לי נעים אז הפסקתי...
אנונימית
הוא רק יחריף את המצב, היא יכולה לדווח ממקור אחר
שואל השאלה:
אני באמת לא יודעת מה לעשות...בא לי לבכות ולאף אחד לא אכפת
אנונימית
אם זה אלימות קשה ולא סתם מכה
תפני לרווחה או ערן ותקבלי תמיכה הם יכולים לתת עצות ואולי להתקשר איתך ביחד לרווחה
את מוזמנת לפרטי, לי אכפת
אל תדאגי יהיה בסדר אם המצב חמור תשתפי מישהו מבוגר אל תשתקי
שואל השאלה:
זה לא אלימות קשה, אבל הוא כן אלים והוא מוציא את זה עליי וזה לא בסדר..
אנונימית
לגמרי לא תדברי עם ערן הם מדהימים
אין לו שום זכות להרים עלייך יד אם יש לו בעיות עצבים שיילך ויוציא בסדנת עצבים
מבינה אותך לגמרי אבא שלי גם ככה כבר יש לי טראומות ממנו
אבל עבר כי אנחנו מטופלים ברווחה
ברור, זה ממש לא בסדר וחייב להיפסק.
מזהירה אותך שיש מצב סטיפס עצמו ידווח על המקרה
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהם ידווחו אבל..הוא אבא טוב בסך הכול אבל תמיד הרגשתי שכאילו לא ככה אבהים אמורים להתנהג...
אנונימית
אנחנו מטופלים יש לנו שיחות והדברים עובדים
אבל כדי לך לנסות שוב את אמא שלך ואם לא הולך לפנות לערן
ממש לא אמורים להתנהג ככה
אבא טוב זה לא רק אחד שידאג לך לכסף ואוכל בבית ומורה פרטית בלימודים
אבא טוב ישאל איך את מרגישה
יחבק שצריך
יתמוך בך
יתאפק גם אם בא לו להרביץ לך
ויהיה כמו חבר שאפשר לדבר איתו
שואל השאלה:
אני ליטרלח בוכה עכשיו...והוא תמיד עושה מזה כזה בדיחה שאני מתעצבנת
אנונימית
כי הוא סתם בן אדם שלא מבין כלום מהחיים
את מוזמנת לשלוח לי הודעה
שואל השאלה:
כן אבל הוא אבא שלי...
אנונימית
זה שהוא אבא שלך זה לא אומר שזה בסדר ): אם את צריכה משהו או מישהי סתם לדבר איתה אני כאן, כשאת חושבת שזה יקרה תתרחקי אין ככ מה לעשות אני יודעת שלפנות לרווחה זה לא אופציה זה סתם טיפשי לכתוב את זה, תנסי לדבר על זה עם אמא שלך קצת אם היא לא מבינה פשוט תתרחקי זה עצוב שזה ככה, אבל אולי הוא יבין מתישהו בקיצור אני כאן אם תרצי את מהממת ומדהימה ולא אשמה והכל יהיה בסדר בסוף
אבא שלך חלאה. המכות האלו ישארו איתך לנצח. יש כאן הבדלי כוחות מזעזעים בין אישה לגבר...ועוד בת מול אבא. את צריכה לדווח למשטרה וגם למצוא דרך להחזיר לו מכות רצח ממישהו חזק ממנו בהרבה. וגם זה לא יעזור, כי יש אינסוף אכזריים כמותו.
דברי עם המועצה לשלום הילד
אל תרביצי לו חזרה, ממש לא.
לדעתי אם לא טוב לך בבית תעברי משם.. תבקשי מסבתא או מדודה חגור לזמן קצר ותעברי עד שתסתדרי לבד או שתפני לרווחה, אבל אל תחזירי לו זה לא פתרון משום כיוון
כשתיהיי בבית הספר תבקשי להתקשר מהמזכירות ותתקשרי למשטרה ותספרי להם
תדברי עם המורה שלך יועצת
משטרה
במידה וזה מוגזם
נשמע שזה מוגזם אם הוא באמת הפליק לך
שואל השאלה:
תודה רבה לכל מי שענה❤
נגמרו לי הפרחים אבל הייתי נותנת לכם.
אנונימית
תפני לעזרה מקצועית ונסי להמשיך בכל זאת לדבר עם פסיכולוג.
שואל השאלה:
אבל למה אני צריכה להימנע ממנו? הוא אבא שלי...
אנונימית
הוא לא אבא שלך .. הוא פוגע בך, מי שפוגע בך הוא לא אבא שלך