5 תשובות
אני לא מאמינה
אתה תמצא
יואוו אני בדיוק באותו במצב מצב כל כך כואב לחשוב שמצאת את הבן אדם שיעביר איתך את כל המשך החיים ואז זה נגמר ואתה חושב שבחיים לא תמצא מישהו כמוהו או מישהו שימלא לך את החור החסר הזה:(
נכון שאולי זה מרגיש לך עכשיו ככה, כי אתה רגיל אליה, אבל החיים ממשיכים ואין מה לעשות.
התאהבתי פעמיים ואני עוד צעירה, אני אומרת לך שזה אפשרי.
חשבתי ששום דבר לא ישתווה אל הראשונה, ומובן שטעיתי, ועכשיו הלב נשרף שוב אבל אלו החיים ואפשר להתאהב יותר מפעם אחת פשוט לא לחזור על טעויות בבקשה 3>
גם אני חשבתי ככה פעם
שטויות מתברר