13 תשובות
אני תכף בת 15 ועדיין מפחדת מהחושך:)
חחח
לגיטימי לגמרי, בכל גיל יש אנשים שמפחדים מהחושך
מה לגיטימי בזה היא פאקינג פוחדת מחושך
ברור שזה בסדר מה קרה
אנונימית
זה אפילו אנושי לפחד^^
אכן, יש פינות אפלות שגם לא ארצה להכנס אליהן
ברור שכן
זה לא אפילו
זה אנושי לפחד.
כן
להרבה אנשים מבוגרים יש פחד מהחושך זה לגיטימי
כל אחד והשריטה שלו
אכן כן
זה טיבעי לפחד מחושך לדוגמה:אני עוד כמה שבועות בת 13 ואני עדיין מפחדת מהחושך.