2 תשובות
אני מבינה אותך לפני שנתיים הייתי צריכה להופיע בטקס מסוים והגיע החלק שאני צריכה לקרוא משהו מול כל הבית ספר ואני רעדתי הייתי ממש בלחץ
אבל עכשיו שאני חושבת על זה אין ממה להתבייש,או להיות בלחץ כולנו בני אדם וגם שאת אומרת משהו בטעות כי המילים מתבלבלות לך הבן אדם שמולך
חושב על הרגע הזה רק 2 שניות וגם מי שצוחק עם בכלל תשימי פס עליהם מי הם בכלל?
אבל עכשיו שאני חושבת על זה אין ממה להתבייש,או להיות בלחץ כולנו בני אדם וגם שאת אומרת משהו בטעות כי המילים מתבלבלות לך הבן אדם שמולך
חושב על הרגע הזה רק 2 שניות וגם מי שצוחק עם בכלל תשימי פס עליהם מי הם בכלל?
אנונימית
זה יכול להיות פחד במה, אולי מכישלון
באותו הנושא: