4 תשובות
כאילו בננה מילק?
אם כן, אין לי מושג.
אבל פתחו מסעדה עם אוכל קוריאני איפשהו ברובע היהודי, אם אני זוכרת נכון. אז אולי יש שם.
אם כן, אין לי מושג.
אבל פתחו מסעדה עם אוכל קוריאני איפשהו ברובע היהודי, אם אני זוכרת נכון. אז אולי יש שם.
נראלי יש בסו בינג, חנות בתל אביב
שואל השאלה:
אתה לא בא לי טוב בעין -_-
אתה לא בא לי טוב בעין -_-
בסופר?
באותו הנושא: