4 תשובות
כאילו בננה מילק?
אם כן, אין לי מושג.
אבל פתחו מסעדה עם אוכל קוריאני איפשהו ברובע היהודי, אם אני זוכרת נכון. אז אולי יש שם.
נראלי יש בסו בינג, חנות בתל אביב
שואל השאלה:
אתה לא בא לי טוב בעין -_-
בסופר?