15 תשובות
לירן יא גבר
xd בארור
מה לא בסדר איתכם כותבים xd
שואל השאלה:
מה לא בסדרר איתךך כותבים xd
אתה קצת הרבה טועה
שואל השאלה:
נתנו לאנשים להחליט והם בחרו מרצונם החופשי xd מה את רוצה?? זה אומר שניצחתי תקבלי הפסד(:
xd כמובן
לא רושמים xd.
אבל אם הx זה עיניים יותר הגיוני שהם באמצע הפרצוף ולא בצד למטה, גם כשעושים דמויות מצויירות בסדרת אנימציה או קומיקס, לא שמים דגש לפרופורציית עיניים מבחינת הגודל, אבל לא ראיתי סדרה מצויירת מצליחה עם אנימציה כשהעיניים של הדמויות נמצאות בצד
אז ניבדוק באינטרנט אחר כך
אפילו כתוב באינטרנט ש: xd
בעיקרון נראה לי יותר הגיוני ש xd כי אז הפרצוף של האיש נראה יותר הגיוני(?)
עם איקס קטנה. האיקס זה בתור העיניים והעיניים לא בגודל של הפה....
xd כי אז הפרצוף קטן יותר מהפה