2 תשובות
שואל השאלה:
לא משנה, הסתדרתי
לא משנה, הסתדרתי
האם הכוונה לעליון מתוך ה-3?
כי אם כן, נראה שזה רק פתירה לפי הכללים הפשוטים, באזה נקודה את מתקשה?
ונדמה לי שרואים שם פחות ממה שהתכוונת לצלם.
כי אם כן, נראה שזה רק פתירה לפי הכללים הפשוטים, באזה נקודה את מתקשה?
ונדמה לי שרואים שם פחות ממה שהתכוונת לצלם.
באותו הנושא: