11 תשובות
כי החברים של הערסים הם ערסים בעצמם
וואו את כל כך צודקת
שואל השאלה:
^^עדיין, זה מבאס.
בשביל שאנשים יאהבו אותך אתה צריך להתנהג מגעיל.
אנונימי
נראה לי שזה עניין של אישיות..
אני חנונית אש וגם חבר שלי ויש לנו כמה חברים ערסים שמתנהגים הפוך מאיתנו. כל עוד מסתדרים אז הכל סבבה.. נראה לי..
שואל השאלה:
^אז את אומרת לי שיש לך חבר חנון אש, שבנוסף יש לו חברים ערסים?
מעניין
אנונימי
זה לא בהכרח נכון אחי.
יש הרבה אנשים שהם טובים ובגלל זה יש להם חברים.
אבל כן זה דבר שקורה.
יש הרבה "חנונים" עם חברים ערסים זה לא דבר נדיר
גרה בקיבוץ. אי אפשר שלא להיות חברים של כולם כי מכירים את כולם ומדברים עם כולם.
שואל השאלה:
מה כיף בערסים?
יצא לי כמה פעמים לשחק כדורגל עם ערסים. האנשים האלה פשוט משעממים רצח, מקללים אחד את השני כל שנייה
אנונימי
ההבדל בין אותם "חנונים" לאותם "ערסים" הוא שערסים הם יותר בעלי בטחון עצמי, גם אם הוא מזויף, והם פחות מפחדים. "חנונים" נוטים להשאר ב"איזור הנוחות".
אנונימי
אני רוצה להיות חברה של הנחמדים שתיארת
feels guy^ מי שנמשכת לערסים פרחה או צ'אחלה ולא איכותית