8 תשובות
בהצלחהה
תחשבי חיובי את בטוח עוברת.
2 טיפים הכי חשובים- מראות ומעברי חצייה.
כל חצי דקה לזרוק מבט לכל המראות. ותמיד תמיד תמיד להאט לפני מעבר חצייה. גם אם את ממש בטוחה שהוא ריק, פתאום יכול לקפוץ הולך רגל.
בהצלחה!!
להסתכל במראות כל הזמן, לא לנסוע מהר מידי ולא לאט מידי. בכללי להיות רגועה ולזכור שזה בסך הכל טסט לחשוב שזה המורה שלך/וויז נותן לך הוראות לשים לב לתמרורים. בכללי 9:30 זאת שעה מעולה כי זה אחרי הלחץ של הבוקר אני עשיתי ב10 ועברתי טסט ראשון.. בהצלחה
שואל השאלה:
תודה ממש
וגם תודה למי שרשם לי בפרטי ❤ אין לי מספיק פרחים כדי להגיב אז תודה תודה
וואי בהצלחה ממש אני לא עונה כי אני גם צריכה טיפים..
תעדכני איך היה! ;)
שואל השאלה:
עברתי חברים טסט ראשון
מזל טובב!!!!
ישש שש שש ווהוו
שואל השאלה:
תודה