7 תשובות
nnnnn כן אנחנו הרוסים xd
זה נורמאלי לחלוטין כל רוסי (אמיתי) אומר את זה..
זה כמו בנות וכאילו:p
זה זונה
אנונימי
זה כמו פאק, סאמק, לאזעזל, יא רבאקק, חח...
בלאט זה זונה!
אל תקשיב/י לאחרים שאומרים שזה עזאזל (צ'ורט) כי הם סתם ילדים שנולדו פה ומדברים עם ההורים הרוסים שלהם בעברית וככה רוב הילדים בארץ!
אנונימי
בלאט זה לעזעזאל.
זה קללה בערך ברוסיית הרבה רוסים אומרים את זה הרבה זה נורמאלי
bye
זה כמו לעזעזל כזה.. פאק..