8 תשובות
כן
שואל השאלה:
יאי
יאי
מאוד. במיוחד לנפש.
בהחלט
כן. אצה זה בריא
דג זה בריא
ירקות זה בריא
אורז זה בריא
פשוט הרטבים פחות אבל זה לא נורא
דג זה בריא
ירקות זה בריא
אורז זה בריא
פשוט הרטבים פחות אבל זה לא נורא
יחסית כן אבל לא להגזים
כן לנפש ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם הרבה מסעדות של סושי),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה מוולט, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה מוולט, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
אנונימי
באותו הנושא: