8 תשובות
להיפרד
אנונימית
לבית שלך
צריך לכבד אץ זה אבל זה קצת מוזר... יש סיכוי שהוא לא סיפר להורים שלו?
הם לא מרשים לך ספיציפית כי יש להם משהו נגדך? או שהם לא מרשים לאף אחד?...
שואל השאלה:
זה ספציפית איתי כי לחברים שלו מרשים
זה ספציפית איתי כי לחברים שלו מרשים
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו בני 16 וחצי
אנחנו בני 16 וחצי
אנונימית
תלכו לבית שלך
שואל השאלה:
אנחנו נפגשים בבית שלי אבל אני לא מבינה למה עד עכשיו אפילו פעם אחת לא הייתי אצלו
אנחנו נפגשים בבית שלי אבל אני לא מבינה למה עד עכשיו אפילו פעם אחת לא הייתי אצלו
אנונימית
באותו הנושא: