התחברות
הרשמה
חבר רשם לי מכתב ואני לרשום לו משהו בחזרה מה אפשר לרשום לו?
אני לא אחד שטוב במכתבים עזרה! הוא חבר טוב שלי ואכפת לי ממנו לפעמיים זה לא נראה כי אני לא כזה מראה חיבה וחשוב שהוא ידע למרות הכל הוא חשוב לי ואני שמח שהוא חלק מהחיים שלי
15 במרץ 2021, 17:54
מכתבים
הודעות
מכתב
דעות גולשים
חוות דעת
תשובה אחת
תלוי מה הוא כתב
א
אני שניצל
באותו הנושא:
אני בתהליך של חזרה בתשובה, אני צריך לרשום בס"ד לפני שאני כותב משהו?
קיבלתי מחשב בהשאלה בעיקבות הסגר בשביל הלימודים המכוונים ואני צריכה לרשום מכתב תודה.רעיונות מה לרשום?
אמא שלי כתבה לי שהיא קנתה לי משהו מה לרשום לך בחזרה?
כתבתי לקראש היי והוא כתב לי בחזרה היי , מה לרשום לו?
העלתי סטורי ומישהו כתב לי באלי גם מה לרשום בחזרה?
העלתי סטורי של ריצה עם חברה ומישהו כתב לי באלי גם מה לרשום בחזרה?
מישהו כתב לי שאני מרגשת אותו על הבוקר.., ואני רוצה להגיב לו בחזרה מה אני יכולה לרשום חוץ מלצחוק?
משהו מצחיק וציני לרשום למישהו שכתב לי "למה את ככה יפה" ?
המחנך שלי התקשר עלי ואני לא רוצה להתקשר בחזרה לא עניתי כי ישנתי מה לרשום לו?
הוא כתב לי חמודה וכתבתי לו יא חזרת הוא כתב לי יא 10 מכות. מה לרשום לו?
בבקשה תתנו לי מכתבי סליחה או ברכות ארוכות, לחברה הכי טובה פשוט רבתי איתה, ואני ממש רוצה לרשום לה משהו ארוך שתבין שאני מצטערת על זה בבקשה תעזרו לי