3 תשובות
תתנתקי מרשתות חברתיות . זה דבר ראשון כשהיית קטנה את שיחקת את רצת תחקת הרבה לא היית תקועה בטלפון ותלכי לגני משחקים לראות סרט ותחיי ברגע אל תסתכלי על העבר ואל תתעסקי בעתיד תחיי ברגע בהווה .
אנונימית
תנסי לקרוא ספרים, אני בת 15 ולא קראתי שנים וחזרתי השנה וזה עולם חדש
תנסי דברים חדשים
באותו הנושא: