7 תשובות
כי זאת הייתה התקופה, מאיפה לי.
זה צרפת, הכל בסטייל.
זה היה האופנה השלטת באירופה לאנשי האצולה וכוחות הביטחון. בגדים בסגנון הויקטוראיני היו מאוד פופלרים וגברים היו מתלבשים צבעוני יחסית להיום. עם השנים האופנה התעדנה ונהייתה יותר מחויטת.
זו הייתה האופנה בתקופה.
חייבת לומר שאהבתי
לא אהבתי בכלל אמאל'ה חח
אין לי מושג
אבל הארבע מקדימה נראים מלכות דראג
אנונימית