7 תשובות
כי זאת הייתה התקופה, מאיפה לי.
זה צרפת, הכל בסטייל.
זה צרפת, הכל בסטייל.
חושבת?
זה היה האופנה השלטת באירופה לאנשי האצולה וכוחות הביטחון. בגדים בסגנון הויקטוראיני היו מאוד פופלרים וגברים היו מתלבשים צבעוני יחסית להיום. עם השנים האופנה התעדנה ונהייתה יותר מחויטת.
זו הייתה האופנה בתקופה.
חייבת לומר שאהבתי
חייבת לומר שאהבתי
מתה
לא אהבתי בכלל אמאל'ה חח
אין לי מושג
אבל הארבע מקדימה נראים מלכות דראג
אבל הארבע מקדימה נראים מלכות דראג
אנונימית
באותו הנושא: