3 תשובות
גם אצלי לא כל התמונות והסרטונים נמצאים בגלריה באותו מקום.
אני חושבת שזה קשור לטלפון כי לי יש שיאומי ולאף אחד שאני מכירה זה לא קורה ולאף אחד שאני מכירה יש את סוג הטלפון הזה. אבל תוכלי לראות את כל הדברים ביישומון שנקרא "סרטונים" וזה יהיה מסוגר לך שם, ובגלריה יש אלבומים. כנראה זה נשמר לך שם.
את מתכוונת לדברים מהוואצאפ?
אנונימית
שואל השאלה:
מהוואצאפ ספציפית כן
אבל לדוגמא סרטונים מהטיקטוק ותמונות מפינטרסט לא
אה ואין לי את זה באלבומים
אנונימית