9 תשובות
לא
אצלי הוא תמיד היה
אנונימית
שואל השאלה:
וטניי כל פעם משנה וזה חוזר יש אפשרות אחרת? שזה לא יחזורר..
וטניי כל פעם משנה וזה חוזר יש אפשרות אחרת? שזה לא יחזורר..
אנונימית
לי לא
אצלי הוא עדיין באנגלית
תיכנסי להגדרות ותלחצי שוב על אנגלית כנראה זה באג
תיכנסי להגדרות ותלחצי שוב על אנגלית כנראה זה באג
גם לי זה קרה לפני כמה ימים, כנסי להגדרות ושני החזרה לאנגלית(זה יראה לך כאילו זה כבר על אנגלית) אבל זה לא, אז תלחצי על אנגלית שוב
כן כל שניה הוא הופך לעברית ואני משנה
אצלי האינסטגרם באנגלית..
יש בהגדרות אפשרות שפה..
יש בהגדרות אפשרות שפה..
גם אצלי פתאום הסטורי הופך לעברית ואז אני פשוט יוצאת וחוזרת וזה משתנה כנראה יש להם בעיה
באותו הנושא: