3 תשובות
לא חושבת.
לא אבל דיקסי כן וואטפאק
היא לא היתה שם כי היא לא הוזמנה לפי מה שהבנתי
אבל היא וליידי גאגא זכו עם rain on me
אבל היא וליידי גאגא זכו עם rain on me
באותו הנושא: