2 תשובות
ואו אני ממש מסכימה
למרות שפעם היה תוכנית של ריקוד ויש את גוט טאנלנט אבל באמת חבל שהם לא מרחיבים אופקים קצת ומנסים עוד דברים
אנונימית
שאלה טובה אבל יש תאח הגדול ועוד מעט הישרדות יוצא חכי תכף יצאו תוכניות