26 תשובות
השיר של הטוורק זכה באחד וזהו אני חושבת. חוץ מזה יש הופעות בנתיים
אני, מחכה להופעה של ביטיאס. יואו איזה התרגשות
היה שיר של מייגן אני חושבת שזכה ותכף מכריזים על שיר הראפ
איפה אתם רואיםם?
אנונימית
בקישור הזה אם את צריכה. (:
שואל השאלה:
איזה קטגוריה הוא זכה?
שואל השאלה:
best pop solo performances
אני וזה לא נגמר ואני עייפה
וואי ככ אני^^
^כן אני מתה לישון
אני צריכה לקום בתשע ולתפקד יום שלם על כלום שעות שינה
אתם הולכות מחר לבית ספר? כי אני כן ואני לא חושבת שאשרוד בבוקר בגלל זה
זורמים לי סוכר וקפה בעורקים
^^יש לי גם זום וגם בבית ספר וזה עוד מתמטיקה
^לא אני מבריזה, אמור היה לי להיות מבחן אבל אני מחרטטת שאני לא מרגישה טוב ואז אני גם יעשה מועד ב וגם יכולה לישון כל היום.
יאא כיף לך^^
ואחותי אני לא יודעת איך תשרדי מתמטיקה עם אפס שעות שינה חח
פשוט מאוד, אני לא
המורה תהרוג אותך את יודעת נכון?
בהצלחה לך^
המורה לא תהרוג אותי היא דווקא סבבה.
יאלה פרשתי.
כל הזמרים שאני אוהבת הופיעו וחולקו הפרסים להם הם היו מועמדים.
כל הכבוד להארי, אריאנה, בילי וטיילור אהוביי שזכו אני אוהבת אתכם והגראמיז לא לדבר איתי עד שנה הבאה.
אני הולכת לישון שעתיים וחצי עכשיו כי למרות הקפה בדם שלי אני עוד שנייה מאבדת הכרה למה הרבה זמן לא יצא שנשארתי עד כזה מאוחר.
מסר להארי: אני אוהבת אותך חיים שלי.
מסר לטיילור: במקומך אני הייתי מעבירה את הסט של ההופעה הביתה אן גרה שם מירוב מושלמות. אה ושלא תחשבי שלא שמתי לב לגיוון באודם שהיה ורוד ולא אדום או בורדו.
לבילי: איזו תלבושת פצצה התעלל על שנה שעברה וזכית לחיבוק מארי.
ולכך ארי: יפה שלי, קטנה שלי, רורי שלי אני אוהבת אותך פצפונת מגיע לך את כל הפרסים שבעולם.
לכי לישון כבר חח לילה טוב (:
לילה טוב לכל מי שהולך לישון 3>
לילה טוב :)