8 תשובות
תעזבי את הטלפון ותדמייני את מחר עד שתירדמי
מזל טובב
כולנו מתים בסוף מזה משנה לכי לישון אם תהיי עייפה מחר זה לא ישנה את מי שמוזמן
תספרי ששה עשר כבשים ותראי אם יהונתן גפן צדק שנרדמים
לא להירדם ולשחק קונטר סטרייק 1.6 כל הלילה בווינדוס xp שלך
אני ניסיתי את זה אתמול ונרדמתי תוך 2 דקות
תגידי לעצמך שאת עייפה ושאת צריכה לישון תעצמי עיניים ואל תחשבי על כלום
תנשמי נשיקה עמוקה ותעצמי עיינים, תשחררי את כל הגוף ותגידי לעצמך במוח "לא לחשוב על כלום" ככה עד שתירדמי
אני האיתי ממליצה לך לסים מדיתציה לפני השנה אבל במקרה שלך מניסיון אישי גם מדיתציה לא עוזרת פשוט שכבי בלי הטלפון בלי לנסות להרדם זה השיטה הכי טובה