5 תשובות
לא חושבת שיש הבדל מה שיותר נוח לך
פשוט תנוחי שם כמה זמן אל תלכי ישר
מה שנוח לך
תעשי בשכיבה אם יש לך פחדים
ישיבה, אל תעשי דרמה מזה
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא בשכיבה?
אנונימית
תעשי בשכיבה אם קשה לך