13 תשובות
לא זה סבבה
אם בא לך לשנות קצת אז כן אבל בכללי זה סבבה
כן
לחצרוני הרע
חס וחלילה
ככה את מוותרת על חצרוני?? חשבתי שזה לתמיד .. את ישר הולכת למישהו אחר .. לא מכבד שלך בכלל אחות .
אנונימית
לא זה אייקוני
כן בבקשה
יש יותר מידי משתמשים עם תמונה שלו זה נראה כמו צבא מעריצים
נראה לי זה כבר לא כזה מקורי
אנונימית
לא
שואל השאלה:
חלק אומרים כן וחלק לא
אני אעשה אנדנדינו ואעדכן בתוצאות
עריכה: עשיתי אנד דן דינו ויצא שבנתיים לא לשנות.
חצרוני החתיך כאן כדאי חהישאר חברים
אנונימית
או שתשאל את החיילים
זה מצחיק, לא צריך להחליף