56 תשובות
תרשום לה יאללה את באה לשווארמה עליי?

יעבוד לך
אנונימית
תשלח לה היי
אממ תחכה שהיא תעלה משהו או סתם תשאל שאלה שאתה יודע משהו לגביה כאילו סתם דוגמה תלך עם חברים לעיר שלה ואז תגיד לה משהו לגבי זה
אנונימית
שמעי רוצה לשחק מחבואים?
-כן/לא
יודעת מה עדיף שלא לשחק הרי אישה כמוך קשה למצוא
בום בום בום
שואל השאלה:
כן חשבתי לעשות שם סיבוב ואז לנסות לקשר את זה אבל עדיין לא רוצה שזה ישמע תוקף ופדחני מדי
ואם אני רושם היי אני אוכל חסימה של החיים ;)
אנונימי
תגיד לה שהיא נראית כמו מישהי רעבה ואתה מוכן לדאוג לה להמבורגר
תעשה מה שאמרתי לך
אנונימית
לא, לך על זה, בהצלחה:)
מה זה היא נראית רעבה ימטורלל מישהו היה רושם לי את זה הייתי מאכילה אותו מכות
אנונימית
אז תחכה שהיא תעלה סטורי הכי עדיף
גם אם תכתוב לה משפטי פתיחה זה לא יעזור
אם אתה רוצה אתה יכול לרשום איזה משהו שיסקרן אותה שהיא תיהיה חייבת לענות נגיד יש לי שאלה רגע או דברים בסגנון פשוט לא עולה לי כלום לראש עכשיו
אנונימית למה שתאכילי אותו מכות זה נאמר בצחוק...
שואל השאלה:
אין זה הורג אותי כבר מת לפתוח איתה שיחה ודווקא עכשיו היא בוחרת להתנתק מהעולם אינעל המזל שלי
אנונימי
שואל השאלה:
היא אמרה למי שיגיד לה את זה אח בתכלס היא צודקת ;)
אנונימי
מה כתבת לה בסוף
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין לא כתבתי
גם הקטע שהיא עדיין לא מכירה אותי מספיק כדי להגיב לי על סטורי
ואלה בחיים לא הייתי בסיטואציה כזאת מפדח רצח לשלוח סתם הודעה
אנונימי
היא לא צודקת אני אומר דברים כאלה לבנות כל הזמן והן צוחקות וזורמות
זה לא מפדח לשלוח סתם הודעה מקסימום לא תענה לא צריך גם ככה היא לא מהעיר שלך
נוו אמרתי לך מה לכתוב
אני בכללי לא עונה לבנים שמתחילים איתי באינסטגרם אני עונה רק לכאלה שרושמים משהו שכזה משאיר במתח או מסקרן ומשם תוכל לפתח איתה שיחה
שמע תתחיל איתה בדרך מצחיקה כזאת הזויה תגיד לה אני אוהב המבורגר או משהו בסגנון אם היא תענה לך גם אני תענה לה אז יאללה בואי נאכל ביחד עליי
אנונימית
שואל השאלה:
מזה לא מהעיר שלי אח היא 10 דקות נסיעה ואני עם אוטו
אנונימי
ואם היא צמחונית^^
אם העיר שלה מעניינת תגיד לה היי תגידי יש משהו מעניין פה? ולאט לאט תמשיכו או שפשוט תעשה את זה רגיל וכזה תשלח ריפלי או משהו היי רוצה להכיר? או אם יש חברים משותפים זה גם אופציה
אנונימית
שואל השאלה:
ואלה אני תמיד מגיב על סטורי איזה משהו שקשור ואז השיחה זורמת משם אבל עכשיו זה קשוח
אבל יאלה בוא ננסה כוסהומו ערס מה יכול לקרות
אנונימי
^
וואלה אחותי לא הייתי עונה לזה
אנונימית
שמע לי תרשום לה משהו שקשור לאוכל הרוב עונות
אנונימית
^ אופס
אנונימית
שואל השאלה:
אם היא צמחונית נדפקתי אע
ואם לא היא קנסה אותי בהמבורגר ;)
אנונימי
אם תגיד צמחונית מקסימום תגיד לה אז מה שאת רוצה לאכול עליי גם תתלהב
אנונימית
שואל השאלה:
צריך רק משפט שישבור תקרח בהתחלה ואנלא אצא פדחן או נואש ומשם אני אסתדר לבד
אנונימי
חח עלק "אני אוהב המבורגר" אל תקשיב לבנות לאיך להתחיל עם בנות בחיים.
תן לה איזה משפט פתיחה מצחיק כזה
אנונימית
שואל השאלה:
בתכלס בנות אלה שעוברות את זה על עצמם ביום יום
אנונימי
אתה אמרת לו תגיד לה את נראית לי רעבה יא הזייה על מה אתה מדבר איתי אחי
אנונימית
זה עדיין לא אומר שהן יודעות, תשמע אם אתה רוצה לדבר עם מישהי באינסטה אתה רק צריך פרופיל טוב ו90 אחוז עברת רק אל תגיד דברים הזויים או משעממים והיא תענה לך.
שמע לזה ששאל תשאל אותה אוהבת המבורגר אם תענה תרשום לה בואי עליי לא תענה הכל טוב ניסית כנראה יש לה הרבה והיא מהאלה שמתלהבות מעצמן ולא עונות
אנונימית
שואל השאלה:
אז ת90 אחוז לדעתי עברתי
נשאר לי רק ת10 אחוז המזד*נים האלה שאנלא יודע מה לרשום
אנונימי
^^
שמע אין קשר ברור מסתכלים על הפרופיל ואם לא הייתי נמשכת למישהו לא הייתי עונה אבל אם מישהו שנראה טוב היה רושם לי משהו משעמם או פדחני לא הייתי עונה
אנונימית
בחייאת תרשום לה " אוהבת המבורגר? " סמוך עליי
מה כבר יקרה אם לא תענה לך
אנונימית
למה אתה מסתבך? בכל גבר תמון יכולת טבעית למשוך בחורה. אם הייתי שואל אותך איך היית מושך תשומת לב של מישהי במציאות מה היית אומר לה?
תרשום לה
היי אוהבת (משהו לאכול) או תשאל את חברים שלה אם אתה בקשר איתם
שואל השאלה:
מה שמחרפן אותי זה הקטע שהיא לא מעלה סטורי לאחרונה וזה גורם לי עוד יותר לרצות לשלוח לה
באלוהים באלי לשלוח לה נו מה את לא הולכת לעלות סטורי בקרוב? איך את מצפה שאני אתחיל איתך
אנונימי
שואל השאלה:
במציאות זה תלוי בסיטואציה ואווריה אינסטגרם זה שונה מוכן להתערב שבאינסטגרם בנות דוחות בנים פי מליון מאשר פנים מול פנים
אנונימי
שמע מי שמגיב על סטורי אצלי הזוי של החיים ולא עונה לאף אחד כזה תגדיל ביצים ותרשום לה הודעה כלום לא יקרה מבינה את הלחץ אבל הכל טוב
אנונימית
זה שהן דוחות על ימין ועל שמאל זה לא אומר שאתה צריך להשתנות בהתאם. אם נגיד במציאות אתה מצחיק מישהי אז תצחיק אותה גם באינסטגרם בקיצור תהיה אתה.
שואל השאלה:
זה כי אני עוד לא רשמתי לך הודעה על סטורי זה הכי קל ותמיד עובד
אנונימי
שואל השאלה:
צודקים כוסהומו מה אני מתפדח מהדברים האלה זה לא אני בדרכ לאדע איך היא הצליחה לטמטם אותי ככה
אנונימי
שואל השאלה:
שולח הודעה מה שיהיה יהיה
אנונימי
איזה גבר אתה בדוק אתה מקבל סינון של החיים חח סתם אחי בהצלחה.
^
חחחחחחחחחחחחחחחחחח מבטיחה איזה מוריד אתה
אנונימית
שואל השאלה:
מילה אם כן זה כאפה רצינית הרבה זמן לא אכלתי סינון מבת
אנונימי
מה רשמת בסוף
אנונימית
דיי עם התסכול אחי, כולה בחורה לא עונה הפסד שלה יש עוד אלף כמוה
^
אני אוהבת אותך אתה מעודד כזה
אנונימית
שואל השאלה:
לא מתוסכל אחי אני מסתלבט על זה
אנונימי
תשלחח "היי :)"
עדכון ?