6 תשובות
תמשיכי האלה את לא חייבת להתקע אליו
שואל השאלה:
כן אבל יש לי רק מחשבה בראש שאומרים לי למצוא ולהכיר עוד בנים
אם אני אפגע עוד פעם? כמה כואב זה היה? ממי זה יהיה? איך להיזהר? איך לא להיקשר יותר מידי
כן אבל יש לי רק מחשבה בראש שאומרים לי למצוא ולהכיר עוד בנים
אם אני אפגע עוד פעם? כמה כואב זה היה? ממי זה יהיה? איך להיזהר? איך לא להיקשר יותר מידי
גם לאחרות זה לקח איזה זמן להתאושש לפני שהיו מוכנות לאהוב ולא לחשוש מלב נשבר בסוף. אז תדעי שזה נורמלי, ותדעי שתצאי מזה בסוף. ויהיה לך מי לאהוב. שיאהב גם אותך. זה יקרה יום אחד.
שואל השאלה:
כן לא ציפיתי שתוכלו לעזור לי
כן לא ציפיתי שתוכלו לעזור לי
אני לא יודעת איך לעזור, נעצתי
שואל השאלה:
השאלה הנשאלת היא בעיקר מתי..
השאלה הנשאלת היא בעיקר מתי..
באותו הנושא: