9 תשובות
זה ייגמר בשנייה לי יש 128 וזה עוד שנייה נגמר
כי זה קצת אחסון אבל לי נגיד זה מספיק, אני פשוט משאירה רק תמונות שאני צריכה. תעשי מה שאת חושבת שמספיק לך אחותי
שואל השאלה:
דרך אגב יש לי עכשיו 128 ואני משתמשת ב50
אנונימית
זה קצת
זה מעט מידי, וגם מערכת ההפעלה תופסת חלק מזה
לי יש 128 ואני על סף לגמור אותו וכבר נגמר לי כמה פעמים
אנונימית
אומרים שלא כדאי כי אייפון יקרים מאוד שהם רק יוצאים ובאופן כללי יקרים
אבל אם נוח לך עם אייפון לכי על זה
תקני יותר, זה ממש לא מספיק
כי זה קצת וזהו