3 תשובות
^ גם אני
אנונימית
קורס קשה ומלחיץ אם זה באמת מה שאתה רוצה לעשות אז המבחנים לא צריכים לעשות
ואם יש לך ספק אתה כנראה תפרוש באמצע
ואם יש לך ספק אתה כנראה תפרוש באמצע
מצטרפת לשאלה
אנונימית
באותו הנושא: