4 תשובות
אין לי נזם ואך פעם לא היה לי אבל אני מניח שצריך להרחיב את החישוק טיפה שהפתח של העגיל יתרחב ואז יעבור
תרחיבי עם היד את העגיל ותוציאי
שואל השאלה:
הבעיה שגם הנזם ממש לחוץ והוא לא מסתובב
הבעיה שגם הנזם ממש לחוץ והוא לא מסתובב
צריך עם פלייאר אולי אם זה ממש צמוד
כדי ללכת לפירסינגר
כדי ללכת לפירסינגר
באותו הנושא: