19 תשובות
שואל השאלה:
מה כזה עד לכתפיים?
מה כזה עד לכתפיים?
אנונימי
קצת יותר קצר.
אני משער שהשיער עצמו היה מגיע אפילו מתחת לכתפיים, אבל יש לי תלתלים/גלי, ולא חלק, אז בטבעי הוא היה מגיע קצת מעל לכתף.
אני משער שהשיער עצמו היה מגיע אפילו מתחת לכתפיים, אבל יש לי תלתלים/גלי, ולא חלק, אז בטבעי הוא היה מגיע קצת מעל לכתף.
שואל השאלה:
גם לי יש גלי.. למה נגיד לדןגמא אמרת שזה מציק באיזה שהוא שלב?
גם לי יש גלי.. למה נגיד לדןגמא אמרת שזה מציק באיזה שהוא שלב?
אנונימי
כי אני אחד שכל החיים היה רגיל לקצוץ (כמו בצבא), אז תחשוב כמה זה מציק פתאום לייבש את השיער, לסרק אותו, להזיז אותו מהפנים, וכו'.
שואל השאלה:
אהה אני נגיד לא רגיל לזה אבל יכול חהיות שזה מציק במיוחד אם היה לך פעם קצר
אהה אני נגיד לא רגיל לזה אבל יכול חהיות שזה מציק במיוחד אם היה לך פעם קצר
אנונימי
ועדיין יש, כבר הורדתי לשמחתי.
שואל השאלה:
וואי נשמע מעניין.. אתה חושב שאי פעם תאריך בחזרה?
וואי נשמע מעניין.. אתה חושב שאי פעם תאריך בחזרה?
אנונימי
תשמע, כרגע אני בן שמונה עשרה.
אז כנראה שבקרוב אאריך שוב כי אין לדעת כמה זמן נשאר לי עם ראש מלא שיער.
אני רוצה להינות ממנו כל עוד אני יכול.
אז כנראה שבקרוב אאריך שוב כי אין לדעת כמה זמן נשאר לי עם ראש מלא שיער.
אני רוצה להינות ממנו כל עוד אני יכול.
שואל השאלה:
אה בגלל הצבא? מתי אתה מתגייס?
אה בגלל הצבא? מתי אתה מתגייס?
אנונימי
לא לא, בגלל הקרחה.
יש לי חברים שכבר עכשיו מתחיל להם.
יש לי חברים שכבר עכשיו מתחיל להם.
שואל השאלה:
אוי אל תדאג זה לא יגיע כל כך מהר תגדל לפני שלא יהיה אפשר יותר
אוי אל תדאג זה לא יגיע כל כך מהר תגדל לפני שלא יהיה אפשר יותר
אנונימי
זה מה שאני עושה.
ותשמע אני מקווה לראש מלא שיער לבן בגיל 70, אבל אי אפשר לדעת.
ותשמע אני מקווה לראש מלא שיער לבן בגיל 70, אבל אי אפשר לדעת.
שואל השאלה:
יהיה לך אל תדאג
לאיזה אןרך בערך אתה רוצה לגדל?
יהיה לך אל תדאג
לאיזה אןרך בערך אתה רוצה לגדל?
אנונימי
קצת פחות מקארה, יקח לי איזה חצי שנה.
משם אראה כבר מה ארצה.
משם אראה כבר מה ארצה.
שואל השאלה:
מגניב בהצלחה!!
מגניב בהצלחה!!
אנונימי
תודה אחי, גם לך.
קארה, אבל התחלתי מגלאח והארכתי רק חצי שנה (פלוס מינוס).
שואל השאלה:
לאיזה אורך הגעת?
לאיזה אורך הגעת?
אנונימי
הארכתי מקרחת, זה נחמד אבל נמאס בשלב מסוים.
תנסה, אין לך מה להפסיד.
תנסה, אין לך מה להפסיד.
באותו הנושא: