7 תשובות
את תצטרכי להתחסן
אם את לא רוצה לעשות את החיסון תעשי בדיקת קורונה, אומרים שזה בכלל לא כואב
למה את לא מתחסנת ? וכן הוא צודק, שכבה/כיתה שלמה לא צריכה להכנס לבידוד בגללך. בגלל זה את צריכה לעשות בדיקה
שואל השאלה:
אבל כל יומיים???? זה מוגזם ואני גם לא יוצאת מהבית אני מהבית ולבית ספר לבית לבית ספר, אני לא יוצאת.
שואל השאלה:
ואני לא רוצה להתחסן אני מפחדת מההשפעות, יש לי ידיד שקיבל שיתוק בפנים, ואני מפחדת מהשפעות עתידיות כמו הריון זה מפחיד אותי ברמות.
אל תתחסני בגללםם!!