9 תשובות
אני ניקיתי את שלי עם קיסם בעדינות ורוב הלכלוך יצא
(האוזניות היו ישנות אבל זה עוזר)
(האוזניות היו ישנות אבל זה עוזר)
אני את שלי ניקיתי עם קיסם אוזניים וממש טיפה של אציטון שיחטא גם
שואל השאלה:
כאילו ממש את החורים
כאילו ממש את החורים
אנונימית
עם קיסם שיניים
שואל השאלה:
י
י
אנונימית
עם קיסם
למה את צריכה לנקות את החורים אבל
פשוט תנקי אוזניים
אוי מה זה סליים?
ונראלי שאבוד לך אבל תנסי עם קיסם באמת
למה את צריכה לנקות את החורים אבל
פשוט תנקי אוזניים
אוי מה זה סליים?
ונראלי שאבוד לך אבל תנסי עם קיסם באמת
לדעתי אי אפשר לנקות את זה כי הלכלוך ממש בפנים...
שואל השאלה:
^^ אל תשאלי אל תשאלי
^^ אל תשאלי אל תשאלי
אנונימית
תנסי אולי קיסם לאוזניים שטבול באלכוהול או מסיר איפור.