7 תשובות
שואל השאלה:
❤
❤
יש בזה משהו שלגמרי אפשר להבין, כי במיוחד לבנות היום יש חוסר ביטחון אדיר לגבי המראה שלהן, כאשר הן יכולות ללכת לאינסטגרם ולראות 30000 בנות יותר יפות מהן, עם אחלה של פילטר וביקיני
מצד שני, זה טיפה מביא וויב של בור ללא תחתית, כאשר הכתיבה היא בעצם רשימת תלונות כלפי עצמך וכלפי הנורמה החברתית, ללא נקודה כלשהיא שמסמלת נכונות ופעלתנות כדי לשנות את המצב, ובעצם לתעל אותו לטובתך (כי הרי, אפשר לתאר את האופציות שלנו בעולם בצורה כזו:
א. להתלונן על הבעיות ולהאשים רעיונות, אירועים, ואנשים בדברים שמקשים עלינו, מה שיביא לחיים אומללים בסך הכל.
ב. להתאבד, והרי הרוב המוחלט לא יעשה את זה
ג. לפעול כדי לשנות את המצב לטובתך, ולהביא לכמה שיותר מצב רוח טוב, רוגע מנטלי, ושביעות רצון מהחיים)
לסיכום
life is a bitch
לצערי אנחנו כאן לתקופה הקרובה, נצטרך ללמוד בצורה כזו או אחרת איך לתעל את המצב לטובתנו ;)
דהפאק ממתי אני כותב כל כך הרבה
תצביעי תחת.
מצד שני, זה טיפה מביא וויב של בור ללא תחתית, כאשר הכתיבה היא בעצם רשימת תלונות כלפי עצמך וכלפי הנורמה החברתית, ללא נקודה כלשהיא שמסמלת נכונות ופעלתנות כדי לשנות את המצב, ובעצם לתעל אותו לטובתך (כי הרי, אפשר לתאר את האופציות שלנו בעולם בצורה כזו:
א. להתלונן על הבעיות ולהאשים רעיונות, אירועים, ואנשים בדברים שמקשים עלינו, מה שיביא לחיים אומללים בסך הכל.
ב. להתאבד, והרי הרוב המוחלט לא יעשה את זה
ג. לפעול כדי לשנות את המצב לטובתך, ולהביא לכמה שיותר מצב רוח טוב, רוגע מנטלי, ושביעות רצון מהחיים)
לסיכום
life is a bitch
לצערי אנחנו כאן לתקופה הקרובה, נצטרך ללמוד בצורה כזו או אחרת איך לתעל את המצב לטובתנו ;)
דהפאק ממתי אני כותב כל כך הרבה
תצביעי תחת.
שואל השאלה:
חחח אני מכירה מישהי שהיא ללא פילטרים וללא אפקטים,אני רואה אותה במציאות והיא בלי כלום
חחח אני מכירה מישהי שהיא ללא פילטרים וללא אפקטים,אני רואה אותה במציאות והיא בלי כלום
אה כן הגיוני, יש את אלו שיפות ממך בפער והן טבעיות לגמרי
זה קשה, המחשבות האלו על דימוי עצמי, על תלונות כלפי העולם וכלפי עצמי, זה קורה לי באופן אישי יחסית המון
אני אוהב לתאר את החיים שלי כנדנדה, שהצד האחד שלה הוא פעלתנות אדירה כדי לנסות להפוך ליותר אטראקטיבי, להגשים מטרות שלי, ולהפוך לאדם בריא יותר מנטלית; והצד השני הוא צד מדוכדך בטירוף, שבור, מדוכא, שפשוט רוצה להיעלם. אני חושב שההתמודדות היא בעיקר לנסות להסיט את הנדנדה כל פעם לצעד הפעלתני, שרוצה לשנות את המצב.
זה קשה, זה מציק, והמוןן פעמים זה מרגיש שזה פשוט לא שווה את זה. אני אניח שפשוט אנחנו צריכים להמשיך לנסות לשפר את המצב, לפחות כל עוד אנחנו כאן ומשאית בן אנד ג'ריז עוד לא דרסה אותנו
בכל מקרה, אם את מעוניינת לשתף או לדבר, מוזמנת לפנות אלי בפרטי
זה קשה, המחשבות האלו על דימוי עצמי, על תלונות כלפי העולם וכלפי עצמי, זה קורה לי באופן אישי יחסית המון
אני אוהב לתאר את החיים שלי כנדנדה, שהצד האחד שלה הוא פעלתנות אדירה כדי לנסות להפוך ליותר אטראקטיבי, להגשים מטרות שלי, ולהפוך לאדם בריא יותר מנטלית; והצד השני הוא צד מדוכדך בטירוף, שבור, מדוכא, שפשוט רוצה להיעלם. אני חושב שההתמודדות היא בעיקר לנסות להסיט את הנדנדה כל פעם לצעד הפעלתני, שרוצה לשנות את המצב.
זה קשה, זה מציק, והמוןן פעמים זה מרגיש שזה פשוט לא שווה את זה. אני אניח שפשוט אנחנו צריכים להמשיך לנסות לשפר את המצב, לפחות כל עוד אנחנו כאן ומשאית בן אנד ג'ריז עוד לא דרסה אותנו
בכל מקרה, אם את מעוניינת לשתף או לדבר, מוזמנת לפנות אלי בפרטי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אהבתי
זה לא הכמות זו האיכות
אנונימית
באותו הנושא: