15 תשובות
בעיני הארי נראה יותר טוב
הכל עניין של טעם
שתיהם גברים, וזה עניין של טעם.
הארי יותך חתיך אבל זאין יותר גברי
אנונימית
זאין יותר חתיך
שתיהם גברים אבל בעיניי זאין יותר חתיך
אני יותר אוהבת את הארי אבל זאין גבר רצחחח
ויותר חתיך לדעתי
זאין נראה כמו זאב בחייאת מה מתלהבים ממנו פאקבוי
אנונימית
כמו זאב?? הלוואי עליי גבר כזה!
לדעתי הארי
קל שזאין
בעיניי זאין אבל הארי יפיוף לא פחות
הארי דא
לטעמי זאין נראה יותר טוב , אבל כל אחת ודעתה אני לא אתווכח על זה :)