3 תשובות
את פשוט תרגישי את זה
הייתי ממליצה לך לא למהר לשים על עצמך הגדרות ופשוט לקחת את הזמן ולהבין מה את עם הזמן
הייתי ממליצה לך לא למהר לשים על עצמך הגדרות ופשוט לקחת את הזמן ולהבין מה את עם הזמן
תבקשי מהבסטי להתמזמז ותראי אם את מרגישה משהו
פשוט אם את מרגישה משיכה/רגשות לבנות
ואם את לא בטוחה אז לא קרה כלום זה יגיע עם הזמן
ואם את לא בטוחה אז לא קרה כלום זה יגיע עם הזמן
באותו הנושא: