4 תשובות
לא יודעים איך ללמד אותנו במצב הזה.
משרד החינוך מגיש אותנו לבגרויות למרות שאנחנו לא יודעים את החומר לא אכפת להם אם אנחנו יודעים או לא העיקר זה שנרצה למידה יהיה טוב ואנחנו לא נפגר בחומר
הם חושבים שאנחנו מכונות של ציונים זה הכל.
הם מרשים לעצמם לתת לנו מלא מבחנים מטלות שיעורים בשביל לקדם אותם מכל מיני בחינות ואנחנו מתים מאחורה
לא באמת אכפת להם מאיתנו
הם לא יודעים להעביר חומר כמו שצריך הם צריכים לגלות יותר אכפתיות כלפינו לא רק "לנסות להעביר את החומר" ואחר כך ללכת הביתה ושישברו את הראש זה לא עובד ככה
תקוע בשנות החמישים
נוראי,
גרוע
לא יודעים איך להתמודד נכון עם המצב, לא מוצאים לנו פתרונות, הם לגמרי מתעלמים מהעובדה שגם אנחנו בני אדם,לתושבים שאין לנו רגשות, בקיצור לא אכפת להם מאיתנו