7 תשובות
את האמת..
כאילו יש לך שתי אופציות-
1. לסנן ובסוף היא תגיע אלייך (דרך הורים או משהו)
2. לנסות לתרץ אבל, תירוץ שכולל לכל התקופה הזאת לא באמת יעבוד לך מילא תירוץ ליום יומיים אבל את יודעת זה לא הגיוני
אנונימית
שלא היית במצב להכנס ואת מצטערת ותיכנסי לשיעורים הבאים
שואל השאלה:
האמת היא שאני ישנה. ולא, אנמ לא אגיד את זה כי היא תתן לי מגן 0.
אנונימית
את האמת, אם את מפחדת להגיד את האמת אפשר להקצין את הרגשות. תגידי שקשה לך בתקופה הזאתי מאוד ולהגזים עם הרגש. אבל תמיד עדיף את האמת היא תעריך את זה גם יותר
שואל השאלה:
אוף אני ככ אבודה
אנונימית
תקבלי 0 במגן לא משנה אם תמציאי תירוץ או תגידי שאת ישנה, סורי אבל את הבאת את זה על עצמך..
הדבר היחידי שאת יכולה אולי זה כמו שאמרו למעלה להקצין רגשות ולומר שהיה לך ממש קשה וכל פעם רצית להכנס אבל היה לך חרדות לגבי זה והרגשת מדוכאת..
אנונימית
אל תגידי לא היה אינטרנט או משהו זה נדוש.
תגידי "אני לא הרגשתי טוב אז נחתי ולא שמתי לב לשעה ושתמיד השלמת את הדברים של השיעור אחר כך." משהו כזה