12 תשובות
תגידי שהאוכל הזה לא יגיע לילדים רעבים אז שיתעסק בעניינים שלו
באסה
לכי תכיני להם אוכל
אז תתרמו את זה להם!
בעיה שלהם
גם הם לא היו גומרים את האוכל
יופי אז שהם יאכלו את זה
אפשר להגיד אז טוב נו מזל שאני לא אחד מהם
^^^^^ 'עולב'
מה לתרום את האוכל שנשאר?
מה לתרום את האוכל שנשאר?
תגיבי ככה:
תתני למי שאמר את זה את האוכל שאת רוצה לזרוק או את האוכל שלא סיימת ותגידי לו כזה "צודק. קח את זה, לך לדואר ישראל תשלח את זה לאפריקה. כל הכבוד!"
תתני למי שאמר את זה את האוכל שאת רוצה לזרוק או את האוכל שלא סיימת ותגידי לו כזה "צודק. קח את זה, לך לדואר ישראל תשלח את זה לאפריקה. כל הכבוד!"
שואל השאלה:
כשאני רוצה לזרוק אוכל או שאני לא מסיימת את האוכל
כשאני רוצה לזרוק אוכל או שאני לא מסיימת את האוכל
אנונימית
תלוי באיזה סיטואציה אומרים לך את זה
באותו הנושא: