27 תשובות
דיבורים הם כמו חול
אישה לכי תכיני לאכול

גבר שמוק
נקה ושתוק
אנונימית
אפשר תמונה של מישהו ולכתוב משפט שהוא תמיד אומר
מהודו ועד כוש
נשים הן רכוש
אנונימית
חלש ועלוב אנונימית
אנונימית
זה כתוב בתורה
נשים הן סחורה
אנונימית
חח יש כאן בסהכ המון מינוסים
אנונימי
מה לעזאזל אתם רושמים פה אני בוכה

יאא מינוסס נעשה גמליי
איש מספר1: אחי אתה רוצה מכות בפלייסטיישן אה שכחתי אין לך פלייסטיישן
איש מספר2: אחי אתה רוצה ללכת מכות בחיים האמיתיים אה שכחתי אין לך חיים
נשים הן שק של נחשים
אנונימית
שואל השאלה:
אתם גרועים ציפיתי ליותר
054

נשים על ארבע
אנונימית
מישהו יכול למחוק את זה בבקשה
אנונימית
צוחקת
אנונימית
חח - חפשי חברים.
אנונימית
פשוט תת רמה
אמרתי תפסיק להציק לה!!
השם ישמור ימשוגעת
אחותי קצת ציניות לא תזיק לך
תנוחי כפרה
קצת ריספקט אנשימים
לילה טוב חברים
אוף כבר בוקר
תביאו מנהלל
*** זה השם
גאד כמה חפירותת
ממש ככה

^^^^
זה בערך חצי ממה שיש לי
להרבה אני מוסיפה תמונה של הכלבה שלי או משהו מפינטרסט
מה על מה המינוס?
איש איש באמונתו חשיש
אנונימית
נראה לי התחארפאנטה
אנונימית
אנונימית
מה לפחות אני עוזרת ולא נותנת סתם ביקורת
לכו מפה, אני דרגה 59 בבייבלייד!
אנונימית
זה כתוב בתורה אנונימית מוכה
(וזאת שכתבה "זה כתוב בתורה נשים הן סחורה")
אני צחקתי
לא לקחת אותי ברצינות
אנונימית
"הלוו פרום די אדר סייד"
אנונימית
אבא אני רעב
היי רעב אני אבא
נו אתה צוחק!
לא אני אבא

יש כבר סטיקר כזה אגב;-;
אנונימית
וחפרת לרעך כמוך
ואיכ התגובות פה פשוט מגעילות .
תשים תמונה של מישהו עושה למישהו אחר אצבע שלישית
ואז תכתוב על הזה שעושה אצבע שלישית "אני" ולזה שעושים לו את האצבע "הדעה שלך"

please say sike

לסיכום, שתוק

סלח לי אבל יש לי יותר מידי סוואג בשביל שיהיה לי אכפת

שיקרתי זה לא סוף עונה, עכשיו תורידי את הבגדים (תמונה של דקל וקנין ברקע)

יש לי עוד אחד טוב ממש אבל ידווחו עליי אז מי שרוצה ארשום לו בפרטי
יש פה כמה טובים
אנונימי