8 תשובות
מה הכוונה
שואל השאלה:
^להיות עם טלפון
אנונימית
אה אממ לא נראלי
תחליפי כל שנתיים הכי משתלם
זה די כלום
אנונימי
לא
את הטלפון האחרון שלי לא החלפתי שלוש שנים בערך
לא זה סבבה
תלוי כמה הוא עלה