25 תשובות
תנתק קשר דחוף
שואל השאלה:
אבל קשה כי אני מחבב אותה
אנונימי
אין לך מה לעשות יש לה חבר תכבד אותו ותנתק איתה קשר
אנונימית
קשה יש רק בלחם
שואל השאלה:
מכבד ברור הוא גם חבר שלי אבל היא שיחקה בי עד עכשיו.. ולא קל לנתק איתה
אנונימי
אווץ' אממ יש 3 אופציות אחד לנקום שתיים לעזוב את זה בשקט שלוש לנתק קשר זה כבר בחירה שלך אבל אני ממש מצטער לשמוע
אבל זה יהיה לך רע איתה ככה.
אתה בסוף תמצא את האחת שיהיה לך איתה הכי כיף בעולם והיא תכבד ותאהב אותך באמת❤
אתה לא צריך להיתקע רק אלייה יש מלא דגים בים והרוב שם טובות!
למה דיברת איתה שזאת חברה של חבר שלך מה
אנונימית
שואל השאלה:
לא ידעתי שהם ביחד היא סתם שיקרה לי ולא סיפרה לי ושיחקה בי נשבע שאני לא הייתי גונב לו תחברה
אנונימי
אתה מבין כמה פתטי זה, לדעת שמשחקים בך ולזרום עם זה?
שואל השאלה:
לא יודע אבל אני מחבב אותה זה לא קל לנתק קשר של מלא זמן בבום ..
אנונימי
זה בום חד צדדי. לא אכפת לה ממך. די להיות לפלף
שואל השאלה:
אה אני לא לפלף או שכן ? פשוט אני לא רוצה לפגוע בה עד עכשיו העסקתי אותה כי היא הייתה עצובה כי היא והחבר שלי רבו ואם לא הייתי מעסיק , מי היה מעסיק או מרגיע ..? לא נעים לי ..
אנונימי
מה אתה כלב או צעצוע
שואל השאלה:
ואז גיליתי ששאלתי למה היא הייתה עצובה היא סיפרה לי על נחבר שלה ואז פשוט הלכה ונשארתי בשוק
אנונימי
היא פגעה בך אתה לא עשיתה לה כלום.
תעזוב אותה פשוט זה לא אשמתך
פשוט תנתק קשר
תחסום מהכל תפסיק לדבר איתה תמחק אפליקציות שהיא נמצאת בהן תשכח ותתעסק בתחביבים שלך או משהו
שואל השאלה:
תפודיפ סגולים


ואם בעתיד אני אתחרט ??
אנונימי
אם תתחרט תוריד חסימה
שואל השאלה:
תודה רבה ממש עזרתם לי אני פשוט אתרחק ממנה קצת לאט לאט עד שאעלם..
אנונימי
תקשיב לאט לאט זה טוב אבל אם אתה רוצה נקמה מעשה את זה בבום ישר כל מדיה חברתית
נתק קשר אחי. אנחנו כולנו תומכים בך פה
שואל השאלה:
לא רק הצחקתי.. ותודה רבה לך שכתב שתומך בי מעריך ממש
אנונימי
נתק ועכשיו
אוי לא אתה הצחקת אותה ואי ואי איזה ניצול