9 תשובות
אולי תתחילי איתו את?
אנונימי
עדיף לך להתחיל איתו
עזבי סימנים
אם יש מישהו שאת רוצה שלחי לו הודעה חיים פעם אחת
שואל השאלה:
הלוואי שזה היה כזה קל..
תתפשטי
שואל השאלה:
ואז הוא יחשוב שיש לו סטוץ כי מישהי התחילה איתו?
במציאות? אם כן תצרי קשר עין לכמה שניות תחייכי ותסיטי את המבט, באינסטגרם את יכולה לעשות לייק על תמונה ישנה
תדברי איתי פשוט ואתחיל איתך(;חחח קיצר תתני לו סימן עם העיינים או תתחילי איתו שיחה ובשיחה תתני לו רמזים
את האמת יש גברים שזה מוריד להם שמישהי מתחילה איתם ולא משנה עד כמה טוב היא נראת ...הודעה הוא במציאות ?
אנונימי