9 תשובות
אמ
אנונימית
ממש אהבתי תתחדשי:;
מהממת
k7
אני ממש לא רוצה להוריד לך או חס וחלילה להעליב ! אבל לדעתי שמלה לבנה יותר תתאים וגם השמלה שבחרת פחות מתאימה ליום הולדת ( אלה אם זה הסגנון שלך)
שואל השאלה:
אנונימית מה זה אומר חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט ממש ממש אוהבת ללבוש שחור כי זה הצבע שהכי מחמיא לי בגלל זה אני אף פעם לא קונה לבן חחח
אנונימית
אני פחות אהבתי
אבל מזל טוב לך ואם את אוהבת אז מעולה
אנונימית
גם אני יותר בקטע של שמלות שחורות אבל אם אהבת אז זה שלך, ומזל טוב שיהיה
אמאלהה איזה יפה היאא