11 תשובות
shape of you
אנונימית
dance monkey
יש מלא כרגע שאני ממש שונאת כי הוא יצא לי מכל חור
drivers license
drivers license
מתה ^
אנונימית
סליחה? לא הבנתי מה את באה לי מאנונימי ומרדה לעצמה לרשום את זה, אני לא אוהבת שירים בעברית, זה הטעםשלי, את לא יכולה לבוא ולהעיר לי על זה, אגב בטח יש לך הרבה חברים מרגישה טוב שכתבת את זה? :)
שרק תחייך
בעיקרון שיר יפה אבל יצא מכל חור אפשרי
וגם את do i wanna know וsmells like teen spirit (הם שירים טובים מאוד ששמעתי מלא ופשוט הרסו אותםם)
בעיקרון שיר יפה אבל יצא מכל חור אפשרי
וגם את do i wanna know וsmells like teen spirit (הם שירים טובים מאוד ששמעתי מלא ופשוט הרסו אותםם)
איי אפילו לא ענית לי
שירי מזרחית
כל שיר קייפופ שיש בעולם הזה
כל שיר בעברית שיש
עוד אחת שחושבת שהיא מגניבה כי היא שונאת שירים בעברית ^
אנונימית
באותו הנושא: