13 תשובות
הממ אל תבין אותי לא נכון אבל כשחופרים לאנשים הם הולכים לקיצון. או שלקיצון שלך, או שלקיצון נגדך. (אני בעד זכויות להט"בים והכל)
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא קיצון
אני לא קיצון
יש להם את הזכות להצהיר על כך שהם לא נמשכים לטרנסים ואם בה להם להיות ימנים קיצונים מותר להם בקשר לניאו נאצים הם לא כאלה כי הם לא בעד להרוג את היהודים ואני לא שמעתי אותם אומרים מוות ללהטב (ואם הם כן אמרו אז זה נורא)
אה, לא התכוונתי ספציפית אלייך, אבל כן קיימים אנשים מעצבנים שאומרים דברים כמו "הומואים הם חמודים" וכאלו שהופכים את ההומואים וכו' לקבוצות שוליים שנותנות הרגשה של או שאתה מרגיש חיבה קיצונית אליהם או שאתה שונא אותם. הם פועלים נגד אינטגרציה שלהם כנורמאלי וזה גורם לאנשים לקחת צדדים.
אנונימי
שואל השאלה:
איזה שם לא מעניין
לא אכפת לי אם הם נמשכים לטרנסים או לא
סופר סטרייט זאת תנועה ניאו נאצית וימנית קיצונית
להיות ניאו נאצי זה לא רק להרוג את היהודים, זה להרוג את כל מי שלא "הגזע הארי"
והמון סופר סטרייטים שפגשתי מאחלים מוות ודברים יותר גרועים ממוות לטרנסים, פוגעים בנו פיזית מילולית ואפילו מינית
איזה שם לא מעניין
לא אכפת לי אם הם נמשכים לטרנסים או לא
סופר סטרייט זאת תנועה ניאו נאצית וימנית קיצונית
להיות ניאו נאצי זה לא רק להרוג את היהודים, זה להרוג את כל מי שלא "הגזע הארי"
והמון סופר סטרייטים שפגשתי מאחלים מוות ודברים יותר גרועים ממוות לטרנסים, פוגעים בנו פיזית מילולית ואפילו מינית
גם להם לא אכפת אם הם עכשיו בנים או אם הן עכשיו בנות ויש להם זכות להגיד את זה
אתם לא גזע אחר
יש גם הרבה שמאחלים לערבים למות וזה לא נכון ולא צודק
גם זה שפוגעים בכם זה לא צודק
אתם לא גזע אחר
יש גם הרבה שמאחלים לערבים למות וזה לא נכון ולא צודק
גם זה שפוגעים בכם זה לא צודק
שואל השאלה:
1. אכפת להם מאוד אם אנחנו בנים או בנות, אם לא היה להם אכפת הם לא היו מצהירים שהם סופר סטרייטים מלכתחילה
2. גזע הארי לא מדבר רק על גזע
יהודים הם לא גזע נפרד
נכים הם לא גזע נפרד
להטבים הם לא גזע נפרד
ובכל זאת את שלושתנו השמידו במלחמת העולם השניה
3. אני לא אומר שזה צודק לאחל לערבים למות אבל מה זה קשור עכשיו
4. יותר מ300 נשים טרנסיות שחורות נרצחות ברחבי כדור הארץ כל שנה, רוב הסטטיסטיקות שנשמרות הן ממדינות עולם ראשון
5. אותי, גבר טרנס לבן, ניסו לרצוח, אנסו, תקפו מינית, הרביצו, זרקו מהבית, ומה לא, ואז סופר סטרייטים באים, אומרים לי שאני דוחה ובטח יש לי איידס, שאני אישה עם בעיות, שאני מתחפש, ומאחלים לי מוות ודברים יותר גרועים ממוות
6. סופר סטרייטים הצהירו שהם תנועה ניאו נאצית, למה אתה מגן עליהם?
1. אכפת להם מאוד אם אנחנו בנים או בנות, אם לא היה להם אכפת הם לא היו מצהירים שהם סופר סטרייטים מלכתחילה
2. גזע הארי לא מדבר רק על גזע
יהודים הם לא גזע נפרד
נכים הם לא גזע נפרד
להטבים הם לא גזע נפרד
ובכל זאת את שלושתנו השמידו במלחמת העולם השניה
3. אני לא אומר שזה צודק לאחל לערבים למות אבל מה זה קשור עכשיו
4. יותר מ300 נשים טרנסיות שחורות נרצחות ברחבי כדור הארץ כל שנה, רוב הסטטיסטיקות שנשמרות הן ממדינות עולם ראשון
5. אותי, גבר טרנס לבן, ניסו לרצוח, אנסו, תקפו מינית, הרביצו, זרקו מהבית, ומה לא, ואז סופר סטרייטים באים, אומרים לי שאני דוחה ובטח יש לי איידס, שאני אישה עם בעיות, שאני מתחפש, ומאחלים לי מוות ודברים יותר גרועים ממוות
6. סופר סטרייטים הצהירו שהם תנועה ניאו נאצית, למה אתה מגן עליהם?
הכוונה שלי שאכפת להם מה הם היו לפני
הם לא יודע אם הם רצחו ואם כן זה לא אומר שזה בסדר
אני נתתי דוגמה דומה
ויש עוד כל כך הרבה אנשים שנרצחים אז?
לא אמרתי שזה בסדר
מתי הם אמרו את זה? אני לא באמת התעסקתי בזה אבל אני רוצה שתגיד לי מתי הם הצהירו שהם ניאו נאצים
הם לא יודע אם הם רצחו ואם כן זה לא אומר שזה בסדר
אני נתתי דוגמה דומה
ויש עוד כל כך הרבה אנשים שנרצחים אז?
לא אמרתי שזה בסדר
מתי הם אמרו את זה? אני לא באמת התעסקתי בזה אבל אני רוצה שתגיד לי מתי הם הצהירו שהם ניאו נאצים
שואל השאלה:
תבדוק את חשבון הטיקטוק של ה"סופר סטרייט" הראשון
תבדוק את חשבון הטיקטוק של ה"סופר סטרייט" הראשון
אין לי טיקטוק
שואל השאלה:
אוקי
אתה יודע אנגלית? כי כל מקורות המידע שהם לא טיקטוק שלי הם באנגלית
אוקי
אתה יודע אנגלית? כי כל מקורות המידע שהם לא טיקטוק שלי הם באנגלית
כן ובמה שאסתך אני אשתמש בטרנסלייט
שואל השאלה:
סבבה אז הנה 1 מתוך רבים
סבבה אז הנה 1 מתוך רבים
באותו הנושא: