5 תשובות
לא.
לא, אני לא בעד עינויים בבני אדם (למרות שזה יכול להיות נושא מעניין לחקור עליו).
אנונימית
לא, ולא בהכרח כי הם מחבלים, פשוט כי עינויים בבני אדם היא לא הדרך של העם היהודי ומדינת ישראל. נכון לא מגיע להם יום אחד של אור אחרי מה שהם עשו ואפילו מוות, אבל עינויים? למה שנרד לרמה שלהם..
לא אני בעד בית סוהר עם תנאים חרא עד סוף החיים
ידוע בענק