8 תשובות
כן
אני חושבת שכן
אני חושבת שכן
*מניד את ראשי*
תלוי איך
למטה למעלה זה כן לצדדים זה לא
למטה למעלה זה כן לצדדים זה לא
נכון
לא חחח הוא רוקד עם הראש
אנונימית
^אני זל
אנונימית
מניד את ראשו לשלילה זה בדכ לא. אבל בכללי מניד את ראשו לרוב הולך לשלילה, למרות שהוא יכול להיות גם בתור חיוב
זה אומר שהוא הזיז
אפשר להגיד:
הניד את ראשו בשלילה= לא
הניד ראשו בחיוב= כן
אפשר להגיד:
הניד את ראשו בשלילה= לא
הניד ראשו בחיוב= כן
באותו הנושא: