5 תשובות
פשוט תשאלי את המורה מה לעשות, היו אצלנו כאלו שבאו עם רישיון נהיגה גם וכאלה ששכחו פשוט הלכו למנהל שיאשר שזה הם או משהו כזה.
אפשר רשיון, דרכון, ת.ז..
שואל השאלה:
אבל אין לי דרכון אוףף
אבל אין לי דרכון אוףף
אנונימית
הפעם הראשונה שעשיתי בגרות הבאתי דרכון בכלל אז נראלי שאפשר גם דרכון אבל תשאלי את המורה כדי להיות בטוחה
תלכי בראשון להוציא, לדעתי זה כבר יגיע עד אז
באותו הנושא: